Audyt SEO

Audyt SEO

Skuteczna strategia marketingowa zaczyna się od szczegółowej analizy naszego biznesu.

Audyt SEO lub audyt strony WWW to kompleksowa usługa polegająca na analizowaniu danej strony internetowej pod kątem SEO oraz marketingu.

Umów się na wstępny darmowy audyt SEO

Audyt strony WWW

Kompletny audyt SEO obejmuje badanie witryny i kampanii marketingowych w celu dokładnego zrozumienia branży oraz określenia aktualnej pozycji klienta na rynku w porównaniu z jego głównymi konkurentami.

Dokładny audyt SEO identyfikuje i usuwa wszelkie potencjalne przeszkody w działaniu strony internetowej oraz pomaga zbudować podstawy dla szerszych działań marketingowych.

Pełna analiza zapewnia kompleksowe zalecenia projektowe, strategie marketingu treści oraz plan, który gwarantuje wsparcie potrzeb i celów biznesowych.

 

audyty seo - analiza konkurencji

 

Ściśle współpracujemy z naszymi klientami przy ustalaniu celów i zadań związanych z ich działalnością w Internecie. Nasz zespół korzysta z szerokiego wachlarza sprawdzonych w branży płatnych narzędzi, zasobów i technik w celu przeprowadzenia dokładnego audytu SEO, zarówno pod kątem potencjalnych klientów jak i konkurencji.

Na zakończenie analizy i audytu przedstawiamy kompleksowy raport z naszymi ustaleniami, który będzie zawierał jasne zalecenia dotyczące kolejnych kroków, jakie należy podjąć w związku z usługą pozycjonowania sklepu internetowego. 

Audyt sklepu internetowego

Informacje zawarte w naszych audytach SEO zapewniają pełną przejrzystość działań, które należy podjąc w celu poprawy wyników sprzedażowych. 

Audyty SEO dopasowane do Twoich potrzeb

Optymalizacja SEO (z ang. Search Engine Optimization) to pierwszy krok do tego, by poprawić widoczność strony internetowej w wyszukiwarce Google. 

audyt seo w wynikach wyszukiwania

Korzystamy zaawansowanych narzędzi analitycznych, sprawdzając stronę pod kątem analizy słów kluczowych czy też sprawdzając takie rzeczy jak użyte frazy kluczowe, linkowanie wewnętrzne, duplikacja treści, analiza konkurencji, szybkość witryny, niedziałające adresy URL czy też logi serwera.

Brzmi skomplikowanie? 

Bez obaw - skorzystaj z bezpłatnego formularza kontaktowego, by dowiedzieć się, jak może wyglądać audyt SEO przygotowany przez profesjonalistów.

Co to jest audyt SEO?

Audyt SEO to proces identyfikowania problemów lub błędów na naszej stronie internetowej, które mogą uniemożliwić nam nie tylko uzyskanie wysokiej pozycji w Google i innych wyszukiwarkach, ale także mogą zniechęcać klientów do oczekiwanego działania, jakim jest zakup.

Kompleksowy audyt SEO przeprowadza się więc po to, aby klient poznał poznał dedykowane rozwiązania dla swojej strony internetowej, które pomogą zwiększyć jej widoczność w wynikach wyszukiwania Google, a tym samym poprawią jego wyniki sprzedażowe.

Audyt strony internetowej pod kątem SEO

Audyt strony to początek długiej drogi pozycjonowania w celu poprawienia widoczności strony w internecie.

Aby zrozumieć, jak może wyglądać audyt SEO i jakie dokładnie rezultaty może nam przynieść, musimy najpierw pojąć, w jaki sposób Google wyświetla nam wyniki wyszukiwania – jeśli jeszcze tego nie wiesz, w następnym akapicie to właśnie wyjaśniamy.

Jeśli zaś wiesz dokładnie, jak wyniki audytu mogą przydać Ci się w procesie pozycjonowania, możesz śmiało pominąć cały następny akapit.

Jak budować zasięg w wyszukiwarce pod kątem SEO?

Zasięg w wyszukiwarce Google dzielimy na „płatny” i „organiczny”.

Ten pierwszy zapewnia nam widoczność w wynikach wyszukiwania Google w ramach usługi Google Ads – czyli realizujemy kampanie płatne. Każde kliknięcie przez użytkownika, które przeniesie go na naszą stronę internetową kosztuje nas określoną stawkę.

audyt seo w wynikach wyszukiwania
Różnica w wynikach wyświetlania rezultatów w Google

Organiczny zasięg to inaczej te rezultaty wyszukiwania w wyszukiwarce Google, które są bezpłatnymi przekierowaniami do danej strony internetowej. Jeśli użytkownik je kliknie – nic za nie nie zapłacisz.

Organiczne wyniki wyszukiwania zawsze pojawiają się pod płatnymi – mają jednak tę przewagę, iż jakiekolwiek kliknięcie przez użytkownika naszego wyniku wyszukiwania nie kosztuje nas ani grosza.

Czym powinien być audyt strony WWW?

Audyt SEO powinien być kompleksowy – musi on obejmować zarówno elementy strukturalne, których na pierwszy rzut oka nie widzimy (kod źródłowy stron), jak i dotykać naszych obecnych treści, które mają największy wpływ witryny pod kątem SEO i całego procesu pozycjonowania strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google.

Dobry audyt SEO zapewniać „całościowy” obraz tego, co dzieje się w naszej witrynie.

Jeśli audyt będzie niekompletny lub będzie zawierał błędy, spowoduje to bardzo duże szkody – ponieważ zarówno brak zaleceń jak i złe zalecenia w stosunku do przyszłych prac w audycie SEO spowodują, iż nie naprawimy istniejących błędów lub też je powielimy, co sprawi, że nic się nie zmieni w Twojej witrynie.

darmowy audyt seo strony internetowej

Audyt SEO powinien być także łatwy do zrozumienia dla właściciela firmy – powinien on nie tylko przedstawiać problemy w obrębie witryny, ale także związki przyczynowo skutkowe pomiędzy obecnym stanem strony, a sprzedażą.

Rekomendacje z audytu SEO

Wszelkie rekomendacje audytu SEO powinny zawsze wynikać z nadrzędnych celów biznesowych.

Pamiętaj – zalecenia audytu SEO powinny być zawsze możliwe do wykonania.

Każdy profesjonalny audyt strony internetowej musi wskazywać jasną ścieżkę realizacji wyeliminowania problemów strony internetowej oraz opisywać jak poszczególne działania, które ktoś nam rekomenduje, będą miały wpływ na poszczególne obszary naszego biznesu.

Audyt SEO Twojej witryny to dopiero początek.

Pamiętaj też, że darmowy audyt strony internetowej, jaki często możemy znaleźć – tzw. audyt ONLINE – nie daje nigdy nawet 50% obrazu tego, co trzeba zrobić, ponieważ jest on oparty na ogólnych skryptach.

Ile trwa audyt seo?

Audyt sklepu internetowego zależy od tego jak rozbudowana jest nasza strona, ile mamy treści, kategorii czy produktów oraz czy nasza strona posiada weryfikację w takich narzędziach jak Google Search Console.

W zależności od wielkości witryny, wykonanie prawidłowego audytu może zająć od 3 dni do nawet 4 tygodni, jeśli mówimy o bardzo rozbudowanych serwisach z tysiącami produktów.

Ile kosztuje audyt SEO online?

Naszym klientom proponujemy darmowy audyt SEO, który sprawdzi stronę internetową nie tylko pod kątem widoczności w wyszukiwarce Google, ale także UX (z ang. User Experience).

Co powinien zawierać audyt SEO?

Profesjonalny audyt SEO powinien dotykać takich rzeczy jak:

  • nasze słabsze strony
  • nasze mocne strony
  • analiza konkurencji
  • audyt sklepu internetowego
  • linkowanie wewnętrzne
  • słowa kluczowe na jakie się pozycjonujemy
  • pokazanie widoczności strony w wynikach wyszukiwania
  • określenie trafności słów kluczowych
  • szybkość ładowania strony
  • analiza stanu witryny w Google Search Console
  • UX strony głównej
  • wskazanie błędów w strukturze strony
  • wskazanie aktualnego profilu linków
  • mapa witryny

Bezpłatny audyt SEO – czy opłaca się korzystać z automatycznego audytu?

Automatyczne i darmowe audyty stron internetowych to bardziej ogólne raporty aniżeli profesjonalna, spersonalizowana analiza.

Tym samym, jeśli zdecydujemy się, że robimy audyt sami przy pomocy wspomnianych narzędzi analitycznych, musimy z góry wiedzieć, że ów narzędzia nie powiedzą nam wszystkiego – zeskanują po prostu naszą stronę pod kątem ogólnych błędów podstawowych, jakie będą od razu widoczne dla takiego „automatycznego skanera”.

Taki audyt będzie pozbawiony czynnika ludzkiego – nie powie nam, w jakim stanie jest nasz UX, czy droga potencjalnego klienta od wejścia na stronę do zakupu jest łatwa i zrozumiała i pozbawi nas generalnie wielu kompleksowych rzeczy, jakie możemy uzyskać po kompleksowym audycie SEO przeprowadzonym przez profesjonalistów.

ZWIĘKSZ RUCH I PRZYCHODY ZE SWOJEJ STRONY

Umów się na wstępny audyt SEO