DOWIEDZ SIĘ WSZYSTKIEGO

Blog

Twój przewodnik po świecie marketingu w internecie. Znajdziesz tu wszystko, z wyjątkiem lania wody. 

jak dodać stronę do google - poradnik

Jak dodać stronę do Google – poradnik dla początkujących

Jak dodać stronę do Google i sprawić, by została ona poprawnie zweryfikowana?
ZOBACZ POST
indeksowanie strony w google

Indeksowanie strony w Google – jak poprawnie indeksować?

Indeksowanie strony w Google to proces zapisania i dodania witryny do wyników wyszukiwarki.
ZOBACZ POST
Crawl Budget - czym jest i co znaczy dla Google

Crawl Budget – czym jest i jak go skutecznie optymalizować?

Crawl budget to liczba stron, które robot Google indeksuje na danej witrynie w określonym czasie.
ZOBACZ POST
robots.txt czym jest i do czego służy

Plik robots.txt – czym jest i jak go stworzyć?

Plik robots.txt służy do informowania robotów skanujących strony internetowe, które adresy URL należy odwiedzać.
ZOBACZ POST
współczynnik konwersji

Współczynnik konwersji – 8 sposobów na poprawę

Współczynnik konwersji to procent ludzi, którzy weszli na naszą stronę internetową i wykonali pożądaną akcję.
ZOBACZ POST
SXO - czym jest Search Experience Optimization

SXO – czym jest Search Experience Optimization?

Strategia SXO nazywana jest połączeniem dwóch pojęć SEO (Search Engine Optimization) oraz UX (User Experience)
ZOBACZ POST

Zapisz się do Newslettera: