ROPO to poszukiwanie informacji o produktach ONLINE, a realizowanie zakupu OFFLINE.
Czytaj więcejJakość reklamy Google Ads – 4 sposoby na poprawę
Jakość reklamy Google Ads to wskaźnik mierzący wartość Twoich reklam w wyszukiwarce.
Czytaj więcejSEM – co to jest Search Engine Marketing?
SEM to marketing w wyszukiwarkach, dzięki któremu Twoja strona staje się widoczna w Google.
Czytaj więcejDlaczego reklama to nie wszystko?
Dowiedz się, dlaczego nawet najlepsza to tylko 20% ścieżki zakupowej klienta i czemu na kampanie trzeba patrzeć szerzej.
Czytaj więcejJak dodać stronę do Google – poradnik dla początkujących
Jak dodać stronę do Google i sprawić, by została ona poprawnie zweryfikowana?
Czytaj więcejIndeksowanie strony w Google – jak poprawnie indeksować?
Indeksowanie strony w Google to proces zapisania i dodania witryny do wyników wyszukiwarki.
Czytaj więcejCrawl Budget – czym jest i jak go skutecznie optymalizować?
Crawl budget to liczba stron, które robot Google indeksuje na danej witrynie w określonym czasie.
Czytaj więcejPlik robots.txt – czym jest i jak go stworzyć?
Plik robots.txt służy do informowania robotów skanujących strony internetowe, które adresy URL należy odwiedzać.
Czytaj więcejWspółczynnik konwersji – 8 sposobów na poprawę
Współczynnik konwersji to procent ludzi, którzy weszli na naszą stronę internetową i wykonali pożądaną akcję.
Czytaj więcejSXO – czym jest Search Experience Optimization?
Strategia SXO nazywana jest połączeniem dwóch pojęć SEO (Search Engine Optimization) oraz UX (User Experience)
Czytaj więcej