Marka Paton jest ukraińskim producentem spawarek, założonym w 1959 roku
Strona klienta:
Paton.pl
Obszary współpracy:
SEO, Google Ads, Projektowanie Strony, Social Media Marketing
Cel:
Zwiększenie sprzedaży w całej UE
Rezultaty:
Wzrost przychodu o 97,70% w 1 roku współpracy
Rozwiązania
Strategia wielokanałowa
Opracowaliśmy i wdrożyliśmy kompleksową strategię marketingową, wykorzystującą różne kanały - SEO, Google Ads, social media - dostosowane do różnorodnych grup odbiorców na różnych rynkach. Zdecydowaliśmy się na mieszankę krótko- i długoterminowych działań, które miały na celu nie tylko natychmiastowe zwiększenie sprzedaży, ale także długoterminowe budowanie marki.
Zrównoważone strategie cenowe
Zamiast polegać wyłącznie na krótkoterminowych promocjach cenowych, wprowadziliśmy strategie oparte na wartości produktów Paton, dostosowując ich ofertę zwłaszcza na rynek polski, gdzie ponad 90% sprzedaży odbywa się w tzw. "zestawach spawalniczych", które zostały stworzone i odpowiednio wycenione.
Poprawa strony internetowej
Przeanalizowaliśmy stronę internetową klienta pod kątem UX i SEO. Zidentyfikowaliśmy obszary, które wymagały poprawy, i wprowadziliśmy odpowiednie zmiany, które pomogły zwiększyć ruch na stronie i poprawić konwersję.
Rozszerzenie na nowe rynki
Zastosowaliśmy indywidualne strategie SEO i PPC dla każdego rynku, na który Paton chciał wejść, uwzględniając specyfikę lokalną i konkurencję.
Oczami klienta
DIGITIX to nasz zaufany partner e-commerce w obszarach jak Google Ads, Facebook Ads, SEO czy kompleksowa obsługa WordPress.
Vitalii - CEO Paton Europe

Jak możemy Ci pomóc?
Nasi eksperci chętnie odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
Skontaktuj się z nami już dziś, aby poznać kierunek działania.

- dm@digitix.pl
