Marka Tuppi jest polskim producentem artykułów dziecięcych.
Strona klienta:
Tuppi.pl
Obszary współpracy:
SEO, Social Media Marketing, Facebook Ads i Content Marketing
Cel:
Zwiększenie sprzedaży, świadomości marki oraz wypozycjonowanie strony
Rezultaty:
- Wzrost ruchu z kanału SEO o 292,35% i przychodów o 81,99% w ciągu 12 miesięcy
- Wzrost transakcji z kanałów social media o 1400% i przychodów o 2056%
Rozwiązania
SEO
W obszarze SEO zaczęliśmy od przekrojowego audytu technicznego strony i poprawy ponad 500 błędów technicznych. Następnie, przeszliśmy do strategii content marketingowych, wspartych strategią link buildingu oraz opracowaniem planu przejścia na nową wersją PrestaShop.
Social Media
W social mediach rozpoczęliśmy od przekrojowego audytu działań konkurencji, zarówno pod względem pisanych postów, jak i działań reklamowych. Stworzyliśmy strategię komunikacji opartą nie tylko na oferowaniu produktów, ale także edukowaniu klientek w zakresie zwiększenia rozpoznawalności marki, budowania zaufania i generowaniu konwersji przez Facebook Ads.
Content Marketing
Nasze działania w zakresie content marketingu koncentrowały się na tworzeniu wartościowych treści, które nie tylko informują i edukują, ale także przekonują i zachęcają do działania. Poprzez publikowanie przemyślanych artykułów na blogu, angażujących postów oraz opisów produktów skoncentrowanych na bullet pontach, wzmocniliśmy pozycję marki w wyszukiwarkach internetowych oraz poprawiliśmy konwersję sprzedażową.
Oczami klienta
Patryk Wróbel - Właściciel

Jak możemy Ci pomóc?
Nasi eksperci chętnie odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
Skontaktuj się z nami już dziś, aby poznać kierunek działania.

- dm@digitix.pl
