o projekcie

Marka Tuppi jest polskim producentem artykułów dziecięcych.

Wyzwania

→  Zwiększenie sprzedaży

→  Niewielka rozpoznawalność marki

→  Poprawa ruchu organicznego na stronie

→  Przekucie działań na social mediach w skuteczne efekty biznesowe

Stan początkowy

Marka Tuppi zgłosiła się do nas po ponad roku współpracy z inną agencją w obszarach SEO oraz social mediów. Pomimo sporych nakładów finansowych, nie było rzeczywistych wyników - zarówno w kontekście pozycjonowania, jak i generowania przychodu z działań na Facebooku.

Głównymi przyczynami takiego stanu rzeczy były nieumiejętnie prowadzone działania z zakresu SEO oraz brak zrozumienia segmentu klientów w social mediach.

Strona klienta: 
Tuppi.pl

Obszary współpracy: 
SEO, Social Media Marketing, Facebook Ads i Content Marketing

Cel:
Zwiększenie sprzedaży, świadomości marki oraz wypozycjonowanie strony

Rezultaty
- Wzrost ruchu z kanału SEO o 292,35% i przychodów o 81,99% w ciągu 12 miesięcy

- Wzrost transakcji z kanałów social media o 1400% i przychodów o 2056%

cele marki tuppi w case study

Rozwiązania

SEO

W obszarze SEO zaczęliśmy od przekrojowego audytu technicznego strony i poprawy ponad 500 błędów technicznych. Następnie, przeszliśmy do strategii content marketingowych, wspartych strategią link buildingu oraz opracowaniem planu przejścia na nową wersją PrestaShop.

Social Media

W social mediach rozpoczęliśmy od przekrojowego audytu działań konkurencji, zarówno pod względem pisanych postów, jak i działań reklamowych. Stworzyliśmy strategię komunikacji opartą nie tylko na oferowaniu produktów, ale także edukowaniu klientek w zakresie zwiększenia rozpoznawalności marki, budowania zaufania i generowaniu konwersji przez Facebook Ads.

Content Marketing

Nasze działania w zakresie content marketingu koncentrowały się na tworzeniu wartościowych treści, które nie tylko informują i edukują, ale także przekonują i zachęcają do działania. Poprzez publikowanie przemyślanych artykułów na blogu, angażujących postów oraz opisów produktów skoncentrowanych na bullet pontach, wzmocniliśmy pozycję marki w wyszukiwarkach internetowych oraz poprawiliśmy konwersję sprzedażową. 

rezultaty marki tuppi

Oczami klienta

100% profesjonalizmu. Kontakt i zaangażowanie na najwyższym poziomie, do tej pory się z takim nie spotkałem. Szeroki zakres wiedzy, działania często wykraczające poza ustalony schemat. Natomiast przede wszystkim jeśli chodzi o wyniki - cały czas do góry. Polecam!

Patryk Wróbel - Właściciel

zadaj nam pytanie

Jak możemy Ci pomóc?

Nasi eksperci chętnie odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania. 

Skontaktuj się z nami już dziś, aby poznać kierunek działania.

Dominik
Dominik
Business Manager
  • dm@digitix.pl
Napisz do nas

Twoje dane przetwarzamy zgodnie z naszą polityką prywatności.

digitix logo

DIGITIX
ul. Kapitałowa 4
35-213 Rzeszów

NIP: 7941818713
REGON: 520659357

Zadzwoń do nas:
888-697-308

Napisz do nas:
biuro@digitix.pl

Copyright © 2023 DIGITIX - Wszelkie prawa zastrzeżone.

Polityka prywatności - Polityka Cookies

Scroll to top